Alla inlägg den 3 december 2014

Av queenprime - 3 december 2014 11:53

Tycks bli en konstig dag idag - men om jag ska ta nåt positivt så var jag hos tandlänkaren i morse... världens finaste tandläkare!!! 

Inget att klaga på alls när det gällde mina tänder och jag fylldes av glädje att se både henne och hennes sköterska :D

Gled in på Cubus och hittade en snygg "bluströja", behövde det verkligen, jag hade nämligen klätt mig i en skitvarm tröja - snygg men väldigt varm, och jag ska på julfest ikväll - så jag behöver byta om.

Innan festen ska jag gå och lyssna på ett föredrag om Mångfald eller Enfald av Özz Nûjen, där träffar han nog rätt idag med tanke på den debatt som pågår i riksdagen idag - jösses så pinsamt! Dessa Sverigedemokrater - och ytterst de svenskar som röstade på dem, skrämmer mig mer än något gjort mig sen kärnkraftsolyckan i Tjernobyl.

Men om man slår ihop dagen, och även om den slutar med nyval, vilket dom jävlarna som röstade på sveriedemokraterna väl önskade - så hoppas jag på en nice kväll med god buffé och lite bra drag under galoscherna.

Ha en onsdag vettja

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Så här virrigt kan livet te sig för mig då och då
Jag är som sagt en tjej som trasslat mig igenom livet i rätt många år nu. Jag skriver om saker i mitt liv som jag inte tycker jag vill skriva om på andra ställen. Så välkommen hit, du möts av både glädje

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards